vineri, 24 decembrie 2010

E fix 12 noaptea !

Articol transferat de pe vechiul blog
 


Ce coincidenta! Chiar acu am terminat de mancat si mi-am facut curaj sa pun pe foaie[adika blog]
primele mele cuvinte, primele impresii, expresii, emotii, si toate celelalte "stari"care m-au retinut pana acum sa fac treaba asta inspaimantatoare. Sa nu-ti imaginezi cumva ca am ramas fara aer, nu. Mai am destul, ba chiar am deschis si geamul. E de-a dreptul Tsunami afara!
Nustiu cum vine asta, totusi, mi-ar trebui vreo doua luni sa inteleg ecuatia codului galben de ieri pentru soare, si maine pentru ploaie. Ziua de azi cred ca poarta denumirea de "necunoscuta XXL dintre cele doua coduri morse". Misterioase mai sunt codurile naturii.
Misterioasa este si eruptia herpatica, care de vreo 4 zile imi tot scurteaza viata intrun mod necrutator!
Norocu meu ca nu a erupt intro zona genitala -_-` , iti dai seama! Daca pe maini, intrun interval de 6 ore,

am reusit sa enervez cate 30-40 basici pe fiecare deget in parte :-s Pai in zona aia...stii tu...acolo...ma intreb...oare mai eram barbat acum? :D Motivul care a provocat aceasta rabufnire de orgoliu in fata naturii este unul absolut nobil! Venise fix ceasul in care trebuia sa inghit pastila, altfel cine stie...eram un fel Yeti al padurilor acum. De fapt si de drept, e fix 12 noaptea, sau cel putin imi place sa cred ca mai apuc sa dorm ceva in noaptea asta. Maine poate gasesc un subiect interesant. Sunt atatea pe care oamenii inca nu le-au auzit, sau poate chiar nici nu-i intereseaza...dar despre asta o sa va relatez cu siguranta intrun articol dedicat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu